• Q
    TAB 1 O
Profil Użytkownika
I Will Choose Between Heaven And Hell ... ! ! !
 

ashcroft

.osobie.pl
Galerie użytkownika
Videogalerie użytkownika
Popularność 4.64  (45 głosów)
Pokaż/ukryj szczegóły
  • Ash Croft
  • mężczyzna
  • wolny(a)
  • 26 lata
  • 66-400
  • Gorzów Wlkp.
  • Lubuskie
  • Polska
  • Gorzów Wlkp.
  • przyjaźni, kogoś do rozmowy, miłości, flirtu/romansu, rozglądam się,
  • ashcroft@pino.pl
  • jak chcesz to napisz :)
  • 4159039 - GG
  • nie
  • tak
  • średni
  • wyższe magisterskie
  • menadżer
Jest z Nami: 9 lat
Ostatnio widziany: 8 lat temu
Miejsce w Rankingu:
Komentowane: 835
Popularne: 2168
 
Komentarze
brak zdjęcia skateciara102 2008-04-15 10:07:48 zgłoś do moderacji
Fajnie tutaj :) Ładniutki profilek :)) ... 5 dla Ciebie :) ..Thx za komentarz i ocenke :*:) ..Pozdrawiam :*:))
justyska19 2008-04-14 16:23:00 zgłoś do moderacji
Fajne foteczki :)) Pozdrówka!!!
summer 2008-04-14 14:12:33 zgłoś do moderacji
dziekuje:)) dla Ciebie rowniez 5:D Pozdrawiam:):*
mslondonb 2008-04-05 19:13:53 zgłoś do moderacji
dziex dla ciebie tez 5 odemnie;p
brak zdjęcia galanteria 2008-04-04 12:06:01 zgłoś do moderacji
dzieki.. ja również zostawiam 5 ;)
aniolek133 2008-04-04 11:32:09 zgłoś do moderacji
witam dla ciebie tez 5
cukiere_k 2008-04-03 14:04:17 zgłoś do moderacji
piątka ;d;d ;)) pozdrawiam ;]
lamia2505 2008-03-23 10:24:16 zgłoś do moderacji
Malutki baranek ma złote różki,
pilnuje pisanek na trawce z rzeżuszki,
gdy nikt nie patrzy chorągiewką buja,
i beczy cichutko Wesołego Alleluja!

(\(\
(=':') WESOŁYCH
(..(")(") ŚWIĄT
lavvenda 2008-03-22 23:36:54 zgłoś do moderacji
Moc prezentów od zajączka
co koszyczek trzyma w rączkach.
Jaj przepięknie malowanych,
Świąt wesołych, roześmianych.
W poniedziałek kubeł wody.
Szczęścia, zdrowia oraz zgody.
WesołeGo Alleluja! :**
niikii 2008-03-20 11:09:43 zgłoś do moderacji
A może nie...?
Dzięki...:)
Oczywiście 5
brak zdjęcia 



 
O sobie
Lubie :):):):):)
1. NoWe ZnAjOmOsCi xD
2. KaRaTe xD
3. SiKoRsKiEgO CiTy xD
4. MuAy ThAi xD
5. MoJe ZiOmY xD
6. ChInSkIe KuNg-Fu xD
7. FeAr CoMbAt xD
8. JuJiTsU xD
9. KoMeDiE xD
10. DzIeWcZyNy xD

Nie Lubie :(:(:(:(:(
1. SzKoLa x(
2. DoWnY x(
3. KoNfIdEnCi x(
4. HeAvEn x(
5. CoUnTeR sTrIkE x(
6. LaLuSiOw x(
7. TaPeCiArY x(
8. BrZyDy x(
9. LiZoSoW x(
10. CpUnOw x(


Siemka Wam All xD
Imie - Adrian xD
Nazwisko - Kto Wie Ten Wie xD
Pochodzenie - Gorzów Wlkp. xD
Teraz - Wadowice xD
Ksywka - AshCroft xD
Filmy - Komedie xD
GG - 4159039 xD
MMOFPS - Fear Combat xD

-Miły
-Zabawny
-Towarzyski
-Uczuciowy
-Szalony
-Zwariowany
-Kochający
-Niegrzeczny
-Przyjacielski
-Czuly
-Uprzejmy
-Usmiechniety
-Rozrywkowy

Cuz wiecej o sobie pisac ;) Mnie trzeba poznac osobiscie ;) milego zwiedzania profilka :)
pozdrawiam :D
 
Reklama
 
Moje zainteresowania
Cwicze Mua Thai, Karate, Chinskie Kung-Fu, Jujitsu, Interesuje sie tez muzyka Techno/Dance/House jestem takze mlodym DJ'em wypuscilem kilka swoich kawalkow :)
 
Nowe fotki przyjaciół
 

Ostatnie posty w Twoich społecznościach
 
To jest to To jest to To jest to   2011-04-15
Niema to jak dobra komedia To jest to
 
witam witam witam   2010-08-30
i niech Beat Was Wszystkich prowadzi :) witam
 
witam witam witam   2010-08-05
witam wszystkich gorzowian. jestem tu... witam
 
Polskie Komedie Polskie Komedie Polskie Komedie   2010-06-29
Dzień świra , Kiler Czas surferów ... Polskie Komedie
 
brak zdjęcia Nauka? Nauka?   2010-04-02
a ja słyszałem o szkole parkour po ... Nauka?
 
Co to jest Techno? Co to jest Techno? Co to jest Techno?   2009-08-28
Pewnie większość pseudo fanów tej... Co to jest Techno?
 
Dobre nuty imprezowe Dobre nuty imprezowe Dobre nuty imprezowe   2009-08-12
Zapraszam http://patrz.pl/tymothy/ga... Dobre nuty imprezowe
 
fajne składanki techniczne 2009 fajne składanki techniczne 2009 fajne składanki techniczne 2009   2009-07-02
uwielbiam techno!!!!!! jest gitez ;* ... fajne składanki techniczne 2009
 
najlepsze kawałki imprezowe najlepsze kawałki imprezowe najlepsze kawałki imprezowe   2009-06-25
jean elan - where's your head at (kla... najlepsze kawałki imprezowe
 
*Uzależnienie* *Uzależnienie* *Uzależnienie*   2009-06-17
Powiem szczerze, że to uzależnia, s... *Uzależnienie*