• Q
    TAB 1 O
Profil Użytkownika
Zycie Jest Pelne Niespodzianek x)
 

xxxemoangelxxx

.osobie.pl
Galerie użytkownika
Videogalerie użytkownika
Popularność 5  (23 głosów)
Pokaż/ukryj szczegóły
  • Magda yyy..?
  • kobieta
  • wolny(a)
  • 24 lata
  • brak danych
  • Emolandia
  • Opolskie
  • Polska
  • Nibylandia xD
  • przyjaźni, kogoś do rozmowy, miłości,
  • ukryty
  • ukryty
  • gy gy : 12965740
  • nie
  • tak
  • średni
  • podstawowe
  • uczeń
Jest z Nami: 8 lat
Ostatnio widziany: 8 lat temu
Miejsce w Rankingu:
Komentowane: 1385
Popularne: 23
 
O sobie
No to coż jestem jaka jestem i żeby mnie ocenić trzeba mnie najpierw poznać, Ci co znają to wiedzą. Na ogół jestem miała dla wszystkich, ale jak ktoś przegina to sam się prosi i już dla niego taka nie jestem.. no ,ale to tylko sporadyczne przypadki xD staram się mieć to co chcę, i robie wszystko by tak było iii ... na ogół mi to wychodzi... ale nie zawsze. Nie lubie prezentów i niespodzianek bo mnie to denerwuje. No chyba, że jest ona od któregos mojeggo koffania xD Wierze w miłość od pierwszego wejrzenia , ale znam ją tylko z historyjek. Nauczyłam sie ,że nie warto wszystkim ufać i staram się tego nie robić i poznać kogoś zanim mu zaufam..

Jestem inna . . . bo mam swój styl
Jestem inna . . . bo jestem sobą
Jestem inna . . . bo mam swój świat
Jestem inna . . . bo mam swoich przyjaciół innych niż masz Ty
Jestem inna . . . bo jestem jaka jestem
Jestem inna . . . bo lubię inne rzeczy niż Ty
Jestem inna . . . bo patrze na świat inaczej
Jestem inna . . . bo czasami lubię samotność
Jestem inna . . . bo mam pomysły na które Ty nigdy byś nie wpadł
Jestem inna . . . bo nie jestem taka jak Ty
Jestem inna . . . bo mam swoje zdanie
Jestem inna . . . bo mam swoje wyobrażenie świata

Jestem jak kwiat ........ Tak łatwo mnie zranić.

Jestem jak motyl ........ Tak trudno mnie złapać.

Jestem jak nadzieja ........ Tak łatwo mnie stracić.

Jestem jak wiatr ........ Tak trudno mnie zatrzymać.

Jestem jak kropla deszczu ........ Żyję chwilą.

Jestem jak dźwięk ........ Rozbrzmiewam śmiechem.

Jestem jak noc ........ Zapowiadam dzień.

Jestem jak gwiazdy ........ Spełniam życzenia.

Jestem jak rzeka ........ Nie oglądam się za siebie.

Jestem jak ogień ........ Niszczę złudzenia.

Jestem jak wulkan ........ Wybucham bez ostrzeżeń



Ulubione zespoły:

- Escape the Fate <--- kocham ich xD
- Afi
- LostAlone
- My Chemical Romance
- Avril Lavigne
- Linkin Park
- Alesana
- Emarosa
- From First to Last
- Good Charlotte
- Red Jumpsuit Apparatus
- Silverstein
- Vanilla Sky
- Bless The Fall
- Billy Talent
- Simple Plan
- Fall out boy
- 30 STM
 
Moje zainteresowania
hmm.. czym sie interesuję ?
no cóż ...
przede wszystkim muzyką..

co lubię robić?
spotykac sie z przyjaciółmi..
robić zdjęcia xD ...

co lubię jeść?
fast food --> to kocham xD
byle nie mięso :/ bo tego nie lubię xPP
 
Komentarze
brak zdjęcia najka 2008-08-10 22:50:13 zgłoś do moderacji
no w koncu cie znalazlam!!
brak zdjęcia billy 2008-08-06 12:39:55 zgłoś do moderacji
Heheheh xD
Jak tam? Wiesz, waham się z tą bluzą.. Nie wiem czy ją kupić :P
brak zdjęcia billy 2008-08-05 17:39:43 zgłoś do moderacji
O fajno :)
Może się kiedyś spiszemy jakoś.
brak zdjęcia billy 2008-08-04 19:39:35 zgłoś do moderacji
A właśnie...
Może byś dodała swój nr gg? xD
brak zdjęcia billy 2008-08-04 19:37:36 zgłoś do moderacji
No nie wiem... Mieszkam w małopolsce...
TO chyba daleko?
brak zdjęcia billy 2008-08-04 18:55:33 zgłoś do moderacji
Może dodasz jakieś filmy?
brak zdjęcia billy 2008-08-04 18:52:41 zgłoś do moderacji
Hihi xD
brak zdjęcia billy 2008-08-02 00:36:44 zgłoś do moderacji
No spoko spoko :D
Sorry że tak zamulam ale dopiero co wróciłem do domu z dłuuugiego wyjazdu :P Trochę zmęczony jestem.
Pozdrawiam ;**
brak zdjęcia infull 2008-07-29 13:06:17 zgłoś do moderacji
FIVE
brak zdjęcia billy 2008-07-24 12:20:22 zgłoś do moderacji
Jee!
Ta biel razi! :) :p
brak zdjęcia 



 
  • G
  • o
  • o
  • g
  • l
  • e
  •  
  • M
  • a
  • p
 
Reklama
 
Nowe fotki przyjaciół