• Q
    TAB 1 O
Profil Użytkownika
xD
 

carmen11

.osobie.pl
Galerie użytkownika
Popularność 5  (4 głosów)
Pokaż/ukryj szczegóły
  • Ada 
  • kobieta
  • wolny(a)
  • 24 lata
  • brak danych
  • brak danych
  • Zachodniopomorskie
  • Polska
  • Szczecinek
  • przyjaźni, kogoś do rozmowy, rozglądam się,
  • ukryty
  • ukryty
  • 3393680 (gg)
  • nie
  • nie
  • średni
  • podstawowe
  • uczeń
Jest z Nami: 11 lat
Ostatnio widziany: 10 lat temu
Miejsce w Rankingu:
Komentowane: 6509
 
O sobie
Chodze do szkoły;)
TEraz mam przerwę bo są WAKACJE!!
Mam brązowe włosy i niebieskie oczy, ale co to ma do rzeczy?
Chętnie poznam kogoś do pogadania xD
 
Moje zainteresowania
MUZYKA!!
To jest dla mnie najważniejsze.
Napisałam kilka piosenek.
Słucham:
sum41
blink 182
bless the fall
funeral for a friend
saosin
good charlotte
30 seconds to mars
tenacious d
green day
the clash
the academy
ice nine kills
hm.. wiele innych, ale nie mam czasu ich wszystkich wypisywać;)
 
Komentarze
brak zdjęcia Użytkownik Skasowany 2008-10-11 14:37:11 zgłoś do moderacji
zgadzam sie z kitty! napiiiisz!
za muzyke 5 xDD
rewelka i zaproszonko :d
brak zdjęcia billy 2008-07-24 12:13:20 zgłoś do moderacji
A dziękuję.
Nie patrz tylko na fotki ale i również na filmy... Huh :)
Wolno Ci wchodzi ten profil...
To chyba przez ten obrazek w tle.
Pozdrawiam.
brak zdjęcia xvalentinemassacrex 2008-07-21 19:06:53 zgłoś do moderacji
No fajnie jest, fajnie.
Ale napisz coś więcej o sobie, no!
Pozdrawiam ;**
brak zdjęcia 



 
  • G
  • o
  • o
  • g
  • l
  • e
  •  
  • M
  • a
  • p
 
Reklama
 
Moi przyjaciele
 

Ostatnie posty w Twoich społecznościach
 
Bla, bla.... Bla, bla.... Bla, bla....   2009-01-31
Ajć. Są świetni xD A w sumie.. b... Bla, bla....
 
poprawka! poprawka! poprawka!   2008-11-25
dzia ;d swietnie teraz xDDDD kity w... poprawka!
 
poprawka! poprawka! poprawka!   2008-11-24
Oh, ok ok.. Specjalnie dla Justynki... poprawka!
 
poprawka! poprawka! poprawka!   2008-11-24
hej hej administratorze nasz szanowny... poprawka!
 
Sratatata Sratatata Sratatata   2008-10-26
łoj skad mi sie wzial november tutaj... Sratatata
 
Sratatata Sratatata Sratatata   2008-10-01
ooooooo! wy tez? no to supcio xD sie ... Sratatata
 
cos tam cos tam..:d cos tam cos tam..:d cos tam cos tam..:d   2008-09-25
Nawet nie śmiem w to wątpić i podw... cos tam cos tam..:d
 
cos tam cos tam..:d cos tam cos tam..:d cos tam cos tam..:d   2008-09-24
Wszystkie są super ;D cos tam cos tam..:d
 
Bla, bla.... Bla, bla.... Bla, bla....   2008-08-26
Dlaczego "Bless the fall" ?? Bo są ... Bla, bla....
 
Sratatata Sratatata Sratatata   2008-08-26
"Voices" , no ba ;p Ale lubie też "... Sratatata