• Q
    TAB 1 O
Profil Użytkownika
...:::Daleko tak, znowu tak... sama:::...
 

tompaz

.osobie.pl
Galerie użytkownika
Popularność 4.69  (29 głosów)
Pokaż/ukryj szczegóły
  • Tomasz Pazdan
  • mężczyzna
  • wolny(a)
  • 30 lata
  • brak danych
  • Trzebinia
  • Małopolskie
  • Polska
  • Trzebinia
  • przyjaźni, kogoś do rozmowy, miłości, flirtu/romansu, rozglądam się,
  • ukryty
  • ukryty
  • ukryty
  • nie
  • tak
  • wysoki
  • średnie
  • uczeń
Jest z Nami: 13 lat
Ostatnio widziany: 10 lat temu
Miejsce w Rankingu:
Komentowane: 1118
Popularne: 1877
 
O sobie
Hmmmm... Co by tu naskrobać... Może tak: Urodziłem się z kierownicą w brzuchu (dane niepotwierzone przez lekarza) i chyba to jest powód mojego zamiłowania do wszystkiego co ma silnik i jakoś się porusza...Nieważne jak wielkie, jak szybkie... Ważne że gdy wsiąde za kółko wyłączam się zupełnie... Przenosze się w inny świat... Wszystko znika, jestem ja, samochód i... No właśnie... Nie mam dziewczyny... Mimo wielu prób, wielu nieudanych związków zawsze wierny zostawał samochód... Jeśli Lubisz dobrą muzyke, kochasz życie w ciągłym biegu i jesteś otwarta na propozycje... Może to ty będziesz moim pilotem nie tylko w drodze ale i w życiu? Zainteresowana? Napisz!
 
Moje zainteresowania
Słuchałem głównie techno... Teraz rodzaj muzyki nie ma znaczenia, ważne, że ta muza ma w sobie coś:P Film?? Mocne kino akcji, mnóstwo samochodów, pościgów, zderzeń... Również filmy "psychologiczne"... Czytam jedynie strony internetowe, poradniki dla kierowców i wszystkie magazyny o 4 kółkach:P Nie oglądam, szkoda czasu... Jedynym bohaterm jakiego znam jest... jest...

Janusz Kulig
 
Komentarze
brak zdjęcia ladye 2008-02-22 18:42:21 zgłoś do moderacji
haha :D to milo :) dziekuje i pozdrawiam :* max dla Ciebie :)
simka 2008-01-02 14:19:29 zgłoś do moderacji
hej..zostawiam 5 i pozdrawiam...
brak zdjęcia xiau 2007-10-12 16:19:11 zgłoś do moderacji
Aaa u Ciebie tak cichutko? Żadnej piosenki?;> Ładniutki piesek. Nie mogę oddać głosu.. Zdaje się że już tu kiedyś byłam...;) Pozdrawiam!
brak zdjęcia xiau 2007-09-08 16:42:14 zgłoś do moderacji
Zamiłowanie do samochodów, jak moje przywiązanie do Breaking Bejamin. Obydwoje mamy "obsesję";D Pozdrawiam!
brak zdjęcia nirvanka6 2007-09-05 15:28:36 zgłoś do moderacji
"Teraz rodzaj muzyki nie ma znaczenia, ważne, że ta muza ma w sobie coś"... Dokładnie:)
k1k 2007-08-11 18:29:47 zgłoś do moderacji
Jeśli piszesz poważnie o swojej pracy to mam pytanko?? Ile kosztuje u was przerobienie Opla Vectry i Omegi z angielskiej wersji na polską???
k1k 2007-08-09 16:04:48 zgłoś do moderacji
dzięki za odwiedzinki. I oczywiście 5. Jeśli był byś zainteresowany jakimś autkiem to nimi handluje. Pozdro!!
k1k 2007-08-06 01:48:18 zgłoś do moderacji
5 5 5 5. Pozdro i zapraszam do siebie :)
pauline29 2007-06-12 20:55:33 zgłoś do moderacji
5 za fote :) i calokształt;) :* :* :* : ): * :) :) :) :) :) :) :) :)
bloody-marry 2007-04-09 22:32:13 zgłoś do moderacji
trzebinia rox.
brak zdjęcia 



 
Nowe fotki przyjaciół
 
Reklama
 
Moi przyjaciele
 

Ostatnie posty w Twoich społecznościach
 
Wasze numery gg Wasze numery gg Wasze numery gg   2012-02-27
no to ja też zostawiam . : ) 41207018 . Wasze numery gg
 
Wasze numery gg Wasze numery gg Wasze numery gg   2012-01-12
20941451 xD Wasze numery gg
 
Wasze numery gg Wasze numery gg Wasze numery gg   2012-01-10
skoro podajecie to ja tez podaje komo... Wasze numery gg
 
Wasze numery gg Wasze numery gg Wasze numery gg   2011-10-25
mój numer gg to 36692941 pisać dzie... Wasze numery gg
 
Wasze numery gg Wasze numery gg Wasze numery gg   2011-08-05
36684702 - piszcie bo mi sie nudzi ;(... Wasze numery gg
 
Wasze numery gg Wasze numery gg Wasze numery gg   2011-08-01
36684702 piszcie śmiało ;* Wasze numery gg
 
Wasze numery gg Wasze numery gg Wasze numery gg   2011-08-01
36684702 piszcie śmiało ;* Wasze numery gg
 
skojarzenia skojarzenia skojarzenia   2011-07-26
kolor skojarzenia
 
Wasze numery gg Wasze numery gg Wasze numery gg   2011-06-20
Moje GG 35538010 - pisać Wasze numery gg
 
Wasze numery gg Wasze numery gg Wasze numery gg   2011-05-04
18383296 ;** pisać ;d Wasze numery gg