motoryzacja - Tramwaje rulez:D - na szynach przez betonowe płaty
 
Aby zagłosować musisz się zalogować
Aby zagłosować musisz się zalogować
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać nowe tematy, komentarze.
Zaloguj się lub zarejestruj się aby dodawać wypowiedzi.
osobniktreść posta
na szynach przez betonowe płaty 4 kwietnia 2007
tramwaje... jeśli podróżować to tylko tramwajaami lub pociągami. ten klimat. ten turkot. miarowość i pęd.
czad xD

na szynach przez betonowe płaty na szynach przez betonowe płaty na szynach przez betonowe płaty (25)

na szynach przez betonowe płaty 6 kwietnia 2007
Szczególnie fajnie jest jechać tramwajem Konstal-N lub Sanok SN2. Wagony dwuosiowe, w których osie są jednocześnie silnikami i ciekawy klimat jest przy wchodzeniu z piskiem w zakręt oraz ciągłe zgrzyty i piski w śroku. Do tego w Sanoku i pierwszych modelach eNki drzwi ręcznie otwierane z obu stron wagonu...
Albo taki przegubowy 102N, którego przód przypomina ostrze noża od tokarki
na szynach przez betonowe płaty 6 kwietnia 2007
Ja w tramwajach lubie jak patrzac przez brudne okno widze ten pedzacy swiat...i zastanawiam sie gdzie Ci wszyscy ludzie sie spiesza,a w tramwaju plynie spokojnie czas...ludzie trzymaja sie kurczowo obreczy i czas jakby byl uzalezniony od predkosci tego tramwaju:)
na szynach przez betonowe płaty 6 kwietnia 2007
podziw dla Pawła za wiedze:)pozd.

na szynach przez betonowe płaty na szynach przez betonowe płaty na szynach przez betonowe płaty (25)

na szynach przez betonowe płaty 6 kwietnia 2007
eNka i Sanok oraz 102N, 102Na w Krakowie są eksponatami muzealnymi, które w okresie wakacyjnym oraz na specjalne okazje wyjeżdżają na miasto. Czasem eNka (zwana przeze mnie też Trumną) obsługuje planowo jedną z linii tramwajowych, jak padną dwukierunkowe złomy z Norymbergii N8S-NF (tego jest 3 sztuki w Krakowie) i jest problem z wypożyczonym ze Śląska składem 2x111N (111N to zmodernizowana wersja tramwaju 105Na, w której drzwi znajdują się po obu stronach wagonu, a jak się 2 takie wagony zepnie tyłami, to robi się z tego skład dwukierunkowy).

Pozdrawiam
na szynach przez betonowe płaty 8 kwietnia 2007
hyhyhy chłopaaaaki, aż miło tu pogawędzić. =]
wqrza mnie to, ze ludzie zakładają fora, a nic w nich nie piszą =]
d@r@s... JA sie nigdzie, nigdy nie spieszę... tramwajami jeżdżę czasami ot tak...
wsiadam z alraris do byle jakiego jedziemy jedziemy i nagle wysiadamy wsiadamy do innego...
i nie trzymamy się obręczy =]
my tam tańczymy xD
w rytm, w stukot kół poruszane ciała... czad... polecam =]
mnie można najczęściej spotkać w warszawskich, katowickich... i w krakowskich =]
Krakowskie tramwaje są świetne [łubudubububububuubub]
ale najbardziej rozklekotane są katowickie. najmniej te ze stolicy. Kraków jest po środku =]

na szynach przez betonowe płaty na szynach przez betonowe płaty na szynach przez betonowe płaty (25)

na szynach przez betonowe płaty 8 kwietnia 2007
Jak będzie jakaś parada tramwajów w Krakowie, to dam wcześniej znać.
A o krakowskich (i nie tylko) tramwajach można poczytać m.in. pod następującymi adresami:
http://komunikacja.krakow.eurocity.pl/
http://www.trambus.info/ (polecam galerię zdjęć, forum, a także dział linki)

Pozdrawiam
na szynach przez betonowe płaty 8 kwietnia 2007
ehehhe
fajne stronki.
tut
tuttut
tut
tuttut
tutututututtut!!!!!!!!!!!!
LoL=]

na szynach przez betonowe płaty na szynach przez betonowe płaty na szynach przez betonowe płaty (25)

na szynach przez betonowe płaty 15 kwietnia 2007
Dziś w Krakowie drobne zmiany w obsadzie tramwajowej. Na liniach 40 i 79, które w niedziele obsługiwane są dwuskładami jeździły tzw. ufoki, czyli trójskłady, a ściślej 3x105Na. W godzinach przedpołudniowych często zdarzało się, że woziły one powietrze. Do tego jeszcze tzw. plemnik na linii 22 (plemnikiem nazywa się skład norymberczyków GT6+B4, czyli przegubowy silnikowy + doczepa).

Pozdrawiam