biznes - Marketing - Media · Design · Wydarzenia · Online - Dokąd zmi
 
Zaloguj lub zarejestruj się, jeśli nie posiadasz jeszcze konta
Zaloguj lub zarejestruj się, jeśli nie posiadasz jeszcze konta
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać nowe tematy, komentarze.
Zaloguj się lub zarejestruj się aby dodawać wypowiedzi.
osobniktreść posta
Dokąd zmierza i jak wygląda marketing w dobie Web 2.0 18 lipca 2007
Wszędzie jest głośno o tym, że żyjemy w dobie Web 2.0. W zasadzie jestem tego bardziej świadomy, niż tego, że mamy XXI wiek. Pewnie dlatego, że to ostatnie przestało być wyznacznikiem nowoczesności.
Dziś trudno nie zgodzić się z tezą, że ciałem opiniotwórczym - w kontekście Web 2.0 - jest, są portale społecznościowe. YouTube, MySpace, nasze polskie Smog, Pudelki i inne tym podobne.
Co można jeszcze wymyślić, by przyciągnąć uwagę ludzi?