internet - PinoTV - Uwagi techniczne
 
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać nowe tematy, komentarze.
Zaloguj się lub zarejestruj się aby dodawać wypowiedzi.
osobniktreść posta
Uwagi techniczne 8 października 2012
Witam, prosze o podpowiedz dlaczego nie mam audio przy nadawaniu do tej pory było a teraz nie ma , mam win 7
brak zdjęcia

Uwagi techniczne Uwagi techniczne Uwagi techniczne (0)

Uwagi techniczne 6 września 2013
Witam.
Jak widac u was demokracja nie istnieje.Kazda krytyka jest tepiona i niszczona w zarodku. Piszecie takie bzdury i ukladacie sobie forym jak wam pasuje. Tu nie istenie zadna pomoc techniczna. Nie ma zadnego profesjonalizmu.Powinniscie uczyc sie od innych serwisow .Ne bede podawac nazwy, bo becie ban. Jak sadze i tak ten post bedzie skasowany, HAHA niezly czat. Pisalem juz wiele razy pod inny nikiem i posty zostaly skasowane. Zadnej rekacji ze strony moderatorow. Bez obrazy ,ale macie dwuje za brak odrobionych lekcji. troche wladzy i maci sie w glowie. Panie krzysztof_jarzyna Cytuje pana slowa "Zapraszam do pisania uwag dot. spraw technicznych. Problemy z live, z ramówką i podobne tematy.

pamiętaj, że jeśli opisujesz swój problem opisz dokładnie okolizności oraz czy pokazały ci się jakieś komunikaty techniczne itp." Po co to pisac skoro brak jest rekacji ze strony technicznej jak i posty sa kasowane za krytyke? Co chcecie osiagnac ta metoda czasow komunizmu? Jesli znacie ten czas? w FAQ piszecie wiele co nie pokrywa sie z faktem. Posiadm tu konto oraz odpowiednie programy do nadawania w live. Lecz techniczie moje konto nie wodzi tych programow , nie wspomne o tym , ze nie mozna wgrac plikow w formacie FLV.chcecie byc profesjonalni a nie posiadacie wlasnej aplikacji. To chyba jakis zart. Prosze nie mowic tylko ,ze to darmowy serwic? Jest wiele takich serwisow i wlasciciele jak i moderatorzy, sa dla uzytkownikow a nie my dla was.Moja ocena pracy technikow jest na poziomie bardzo niskim a moderatorow ponizej krytyki. Pozdrawiam was i dam mala rade. Nim przyjmiecie kogos do siebie, sprawdzic trzeba , czy tez ta osoba dojrzala do takiego stanowiska. Pozdrawiam wszytkich waszych uzytkownikow, i rozumiem ich co czuja. Nie zapomonam o tych moderatorach co naprawde sa Ok wobec nas. Piotr Tabat
brak zdjęcia

Uwagi techniczne Uwagi techniczne Uwagi techniczne (0)

Uwagi techniczne 17 września 2013
2witam mam pytanie czemu nie mozna kupic tego konta 22 ? a te konto za 999zł to jak mozna zdobyc, oprocz płacenia

Uwagi techniczne Uwagi techniczne Uwagi techniczne (99)

Uwagi techniczne 2 października 2013
Konto PRO jest za 999zł a premium jest za 9 zł/mies.

Uwagi techniczne Uwagi techniczne Uwagi techniczne (150)

Uwagi techniczne 15 października 2013
Czy pinotv wraca na stałe? Czy są to tylko jakieś testy lub chwilowy powrót?
brak zdjęcia

Uwagi techniczne Uwagi techniczne Uwagi techniczne (0)

Uwagi techniczne 20 października 2013
Czy do puszczania muzyki na moim kanale na Pino.tv jest potrzebna jakaś zgoda ?

Uwagi techniczne Uwagi techniczne Uwagi techniczne (99)

Uwagi techniczne 20 października 2013
Nie :)
brak zdjęcia

Uwagi techniczne Uwagi techniczne Uwagi techniczne (0)

Uwagi techniczne 20 października 2013
a jest to gdzieś napisane w regulaminie czy wiesz to sam z siebie ? :)

Uwagi techniczne Uwagi techniczne Uwagi techniczne (99)

Uwagi techniczne 1 listopada 2013
Pisz tu na nie oficjalnym forum Pino TV
http://osobie.pl/spolecznosc-czytaj/3419,pino-tv-nasza-telewizja-internetowa TV !
Uwagi techniczne 25 listopada 2013
dlaczego zrywa mi połączenie z serwerem przy próbie włączenia Live?