Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać nowe tematy, komentarze.
Zaloguj się lub zarejestruj się aby dodawać wypowiedzi.
osobnik | treść posta |
---|---|
6 maja 2010 Wpis z bloga Jacka Jankowskiego - fizjo z Poznania.
http://www.strefamasazu.pl/2010/04/moda-na-masaz-tajski.html Egzotyczny trend w SPA i w gabinetach masażu ciągle się utrzymuje. Ważna jest dbałość o kadzidełka, mazidła, wystrój rodem z dalekiego wschodu. Ponad tym wszystkim króluje masaż tajski. Z resztą nie ma się co dziwić. To połączenie akupresury i „jogi dla leniwych” jak często bywa nazywany to rewelacyjny zabieg. W Poznaniu, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Łodzi, a także w innych mniejszych miastach Polski znajdziecie gabinet masażu tajskiego. Rosną jak grzyby po deszczu :) A może przyjdzie Wam ochota nauczyć się takiego masażu? I tak się właśnie nad tym zastanawiam czy w obecnym czasie ma to sens. Czy polski masażysta po kursie masażu tajskiego będzie miał siłę przebicia przy tej ilości tajskich gabinetów masażu? Czy może zaoferować to czego oczekuje klient? No właśnie czego oczekuje?! Rzetelnej pracy z ciałem czy Tajki z kwiatem we włosach? Nie umniejszam tutaj koleżankom po fachu z Tajlandii wiele z nich kończy renomowaną szkołę Wat Po w Bangkoku ale chodzi tutaj o przełamanie pewnych stereotypów, że Polak też potrafi. Nie będzie to na pewno łatwe, bo wiele osób wracających z wojaży zagranicznych gdzie zasmakowali tego masażu są często przekonani, że te zabiegi najlepiej wykonują Tajowie i Tajki gdyż dla nich ten masaż jest częścią wielowiekowej tradycji. Rozmawiałem z osobami, które zauroczone tym masażem podczas pobytu na wakacjach za granicą korzystały z tego zabiegu w Polsce i często mówiły, że gabinety z których korzystali mają duże obłożenie i często przekłada się to na na jakość wykonania usługi. Nie ma się co dziwić, jest to forma pracy z ciałem, która od masażysty wymaga dużego zaangażowania fizycznego. Jest to jednak znak dla ambitnych masażystów, którzy w swoje zabiegi wkładają nie tylko pełnię umiejętności ale i pasji, a tym mogą przekonać klientów do swojej osoby, a co za tym idzie do profesjonalnie wykonanego zabiegu. |
|