umiejętności w branży:
menedżer specjalizujący się w handlu międzynarodowym oraz w rozwoju przedsiębiorstw kilkunastoletnie międzynarodowe doświadczenie, solidne wykształcenie kierunkowe (światowa czołówka MBA, studia podyplomowe: marketing i logistyka, magisterium: handel zagraniczny)
inne umiejętności:
mocne strony: umiejętności negocjacyjne, językowe, między-kulturowe oraz interpersonalne; mobilny, łatwo adaptujący się, solidny, ambitny, szukający nowych wyzwań i rozwiązań
doświadczenie międzynarodowe:
Austria, Białoruś, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Grecja, Holandia, Hong-Kong, Hiszpania, Japonia, Litwa, Łotwa, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Rosja, RPA, Rumunia, Serbia i Czarnogóra, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Tajwan, Turcja, Ukraina, USA, Wielka Brytania, Węgry, Włochy
cele zawodowe:
zarządzanie ogólne, strategiczne i zarządzanie sprzedażą w zakresie międzynarodowego rozwoju przedsiębiorstw, handlu i inwestycji zagranicznych, handlu elektronicznego; interim management